Pagina's

zaterdag 13 augustus 2011

Verfstripvlindertjes







Ik ben weer verfstripjes gan halen bij de bouwmarkt. Ik vind het erg leuk werken. Je kan er zo veel mee doen en die kleuren zijn altijd goed. Dat is namelijk al bepaald door meneer Histor.

Ik heb er dit keer een serie vlinders van gemaakt. Hier had ik alleen nog één maat vlinder. Gisteren ben ik op de beurs in 's-ertogenbosch geweest en daar heb ik nog twee vlinderponsjes gekocht. Daar ga ik vanmiddag mee aan de slag. Want het zal je niet ontgaan zijn, maar het regent weer eens voor de verandering!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Machella,

    Wat een prachtige kaarten staan erop jou blog. Ik ben meteen volger geworden, de vlindertjes op mijn kaart zijn van Cheery Lynn.

    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaarten zijn dit! LOVE the butterflies!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen