Pagina's

zondag 7 augustus 2011

Bloemen





Dit is voor de eerste keer dat ik gekochte bloemen gebruik voor mijn kaarten. Ik wist niet zo goed hoe ik ze moest schikken. Vaak zie je van die prachtige bloemenhoekjes op een kaart.
Deze heb ik gekocht bij Paper & Pictures in Doorn. Daar ben ik onlangs geweest. Zoals je kunt zien heb ik een beetje rustig aan gedaan met de bloemen. Ze zijn best wel groot en als ik er meer op ga plakken ben ik bang dat het overdone is.
De kleine bruine papieren zakjes heb ik daar ook gekocht. De prijs viel erg mee. Ik geloof dat ik 2,95euro voor 25 zakjes heb betaald.
Ik ben eigenlijk op zoek naar doorzichtige witte papieren zakjes en een beetje van hetzelfde formaat als op de kaart. Weet iemand misschien waar ik die kan vinden?
Komende week ga ik kijken op de beurs in Den Bosch. Hopelijk heeft iemand ze daar te koop.

3 opmerkingen:

  1. wat weer een leuke kaart.Enne mss moet je eens kijken op de site van simpel-scrappen.Die hebben denk ik wel van die kleine witte envelopjes.

    Groetjes fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart hoor, ik ben ook van de week in doorn geweest zat er vlakbij op een camping mooie winkel he

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart!!!

    hugs, laura

    BeantwoordenVerwijderen