Pagina's

zaterdag 13 augustus 2011

Verjaardagskaartje







Ik moest ook nog even een verjaardagskaartje in elkaar zetten. Snel met de cuttlebug aan de gang, een stempel van Penny Black, inkleuren met een waterpen met aquarelverf en binnen een half uur een kaartje. Ik heb op de beurs nog een mal gekocht voor in de cuttlebug maar dan met grotere dots. Ik zocht nog grotere maar kon ze nergens vinden. Vanmiddag maar eens wat kaartjes met de nieuwe dots maken.

Oh, en het papier is van de Aldi. Daar hadden ze laatst hobbypapier in de aanbieding. Er zaten echt super leuke motiefjes in.

1 opmerking:

  1. HoiHoi... zag je reactie op hyves bij een kaartje van mij.. daar staat je blog bij.. dus ben ff gaan kijken hoor!! Je maakt leuke dingen... ik blijf je volgen!!!
    Groetjs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen