Pagina's

donderdag 4 november 2010

Even de achterstand wegwerken!


Zo, weer eens even mijn blog bijwerken. Ik baal er een beetje van dat ik mijn blog niet zo mooi krijg. Ik probeer alles, lees allerlei info maar ik kom niet verder dan deze layout. Misschien dat ik volgende week weer eens wat tijd ga steken in het "nog meer" lezen. Ik had namelijk de afgelopen weken een paar doodzieke katten en die vergde veel van mijn tijd. Maar ze zijn weer aan de beterende hand en dus kan ik nu meer tijd aan mijn scrapkaarten besteden.

Maar goed, het wil natuurlijk iet zeggen dat ik ondertussen geen foto's kan plaatsen. Ik heb weer een aantal leuke dingen gemaakt die ik graag met jullie deel.
Hierboven staan drie kasteeltorentjes die ik heb gemaakt voor mijn broertje en zijn vriendin. Ze hebben de Slag om Loevenstein gewonnen en gaan als beheerderspaar op dit slot werken en wonen! Om ze te feliciteren heb ik deze torentjes vanaf een template gemaakt van cardstock en heb ik ze gevuld met bonbons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten