Pagina's

donderdag 4 november 2010

Nog een paar projectjes


En toen kwam er natuurlijk ook nog even Halloween tussendoor. Ik had mezelf voorgenomen om veel kaarten te maken en naar mijn vrienden met kinderen te sturen. Maar ik ben niet verder gekomen dan een kaart naar mijn moeder te sturen. En die had nog zoiets van:"Halloween? Wat is Halloween?" Maar goed, de kaart stond leuk op de schouw. Ik heb het idee dat ie nu in de allesbrander ligt! Voor deze kaarten heb ik een Magnolia Halloweenstempel gebruikt. Bij een bestelling zaten aan aantal proppen bruik pakpapier. Niet weggooien! Dat kan ik nog wel gebruiken. Het is heel leuk materiaal om mee te werken omdat er al natuurlijke kreukeltjes inzitten.

1 opmerking:

  1. wat een super leuk kaartje, die zal ze toch niet weggooien mijn moeder bewaart alles wat ik maak er hangen er zelfs 3 in een lijstje aan de muur

    BeantwoordenVerwijderen