Pagina's

woensdag 28 juli 2010







Afgelopen week heb ik een Cuttlebug aangeschaft. Ik heb er lang over zitten twijfelen. Maar vorige week dan toch de knoop door gehakt. Er ging een wereld voor me open. Wat is zo'n ding handig zeg. Ik ben dan ook bijna continue bezig met dit apparaat. Het resultaat: een berg kaarten.

De bovenste kaart is voor "mijn kleine nichtje Lina. Ik heb een hele goedkope clearstamp van Action gebruikt en ingekleurd met Derwent potloden.
Op de onderste twee foto's heb ik minikaartjes gemaakt. Ik heb hiervan ook de grote versie maar van de restjes maak ik altijd nog een paar keline kaartjes. Ik ben zeer tevrede over de kleursamenstelling.

1 opmerking:

  1. De cuttlebug is voor mij een onmisbaar apparaat hoor.
    Leuke kaarten heb je gemaakt, ben je tweede volger geworden en zet je in mijn bloglijst kom ik af en toe ff bij je langs
    Groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen