Pagina's

zaterdag 9 juli 2011

Rondje scrapwinkels




Ik was het al lang van plan maar telkens kwam er weer iets tussen. Maar gisteren was het dan zo ver. Ik had er speciaal een ADV dag voor opgenomen. Ik ben naar Doorn en Nieuwegein gereden. Eerst naar Paper & Picture in het gezellige Doorn. Ik was er nog nooit geweest. Jemig wat een geweldige winkel zeg. Ik wist niet wat ik zag. En de eigenaresse is ook een schat van een mens. Ik ben anderhalf uur in de winkel geweest en heb erg leuke dingen kunnen kopen. En inderdaad verkopen ze niet allemaal van die standaard spulletjes. Nee, gewoon allemaal uit Amerika. De Wiener Melange die ik tussendoor op heb (ja, want je moet echt even pauzeren in zo'n winkel) was zalig.


Toen naar Scrapdelight in Nieuwegein. Makkelijk te vinden en ook een schitterende winkel. Een voordeel voor mij was dat ze bij alle bedrukte vellen papier onderaan de bijpassende kleuren cardstock hadden gelegd. Zelf ben ik nogal een soort van kleurenblind als ik moet zoeken naar bijpassende vellen cardstock. Ook vriendelijk personeel en een overzichtelijke winkel.

Ja, dit rondje ga ik vaker doen. Het heeft me een hele hoop leuke nieuwe spullen opgeleverd. Ik zal snel aan de slag gaan zodat ik kan laten zien wat ik allemaal heb gekocht.

Ik heb wel nog een kaartje gemaakt en het idee er voor heb ik uit de Cards Only van juli/augustus. Ik heb er de kleurenstrips van de bouwmarkt voor gebruikt. De medewerkers stonden iets wat reemd te kijken toen ik van allerlei kleuren uit de rekken trok maar toen ik vertelde dat ik iedere kamer in mijn huis wilde voorzien van een andere kleur, begrepen ze me volkomen. Of zouden ze uit medelijden goedkeurend "ja" hebben staan knikken?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten