Pagina's

donderdag 2 juni 2011

Uiltjes




Ik heb ooit een doos met gondeldoosjes gekocht. Maar vervolgens had ik geen idee wat ik er mee moest doen. Ik heb Margriet gevraagd of zij misschien een idee had en zie hier het resultaat. Eigenlijk zou je gebruik moeten maken van gekleurde doosjes. Ook is dit formaat iets aan de grote kant. Maar nu passen er wel heel veel snoepjes in!
Ik heb deze twee gemaakt voor de zoontjes van een vriendin van mij. Ben benieuwd wat de heren er van gaan vinden. Als ze het leuk vinden kan ik er nog eens 48 maken want het was een doos van 50 stuks!
De oogjes heb ik gekocht in een Euroland winkel in Haarlem, de rondjes heb ik met de cuttlebug gedaan. Voor de snavel, vleugeltjes en de voetjes had ik geen vast patroon. Ik heb dat uit de hand geknipt.

1 opmerking:

  1. Ik vind ze hartstikke leuk geworden Machella. Ik weet zeker dat de jongens het leuk vinden, dus nog 48 te gaan!!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen